Welkom op weblog 'Over Wandelen Gesproken'

Een weblog met wandelroutes en wandelfoto's.
Ik - Truus Wijnen - woon in de prachtige omgeving van Twente, waar ik veel wandel en fotografeer. Mijn hobby wandelen en fotograferen is mede door publicaties intussen min of meer uitgegroeid tot een ambacht en ik geniet ervan het plezier van wandelen en fotograferen middels dit weblog te delen met anderen. Op verzoek ben ik begonnen met uitzetten en beschrijven van eigen wandelroutes. U kunt ze op deze site vinden onder Overzicht Wandelroutes .
Regelmatig organiseer wandelingen waarbij u welkom bent om mee te lopen. Meer over deze wandelingen en de wandelagenda kunt u *hier* terugvinden. Of neem voor informatie contact met mij op.

Andere Weblogs: 'Wandel Kijk en Kiek' en 'Maandag Wasdag'

De foto's en artikelen op deze site hebben het Copyright Truus Wijnen. Wilt u info over de foto's/artikelen of ze ergens voor gebruiken, neem dan svp contact met mij op.

De hier beschreven routes zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld en gecontroleerd. Niettemin geldt dat het een momentopname betreft en dat wijzigingen in het landschap, routenetwerken, grondbezit of bv openingstijden voor kunnen komen.


----------------------------------------------------------- NAAR OVERZICHT WANDELROUTES ------------------------------------------------------------



maandag 9 februari 2015

Mooiste Wandeling 2015


'Mooiste Wandeling 2015'



Wandeling over de Twentse landgoederen Hof Espelo en het Lonnekermeer gekozen als
'Mooiste wandeling van Nederland 2015'


Het afgelopen jaar zijn er vanaf Wandelzoekpagina - een website met informatie over wandelen en een aanbod van meer dan 4500 wandelingen - meer dan 800.000 wandelingen gedownload. Heel veel mooie wandelingen.
Uit deze wandelingen werden op basis van het aantal downloads en gespreid over de routemakers  een voorselectie gemaakt van de 14 mooiste routes.
Eén van deze routes was mijn 17 km lange wandeling over de Twentse landgoederen Hof Espelo en het Lonnekermeer.
De wandelaars konden vervolgens aangeven wat hún favoriete route was.
En... het is echt super: als mooiste wandeling van 2015 is de route over de landgoederen Hof Espelo en het Lonnekermeer gekozen.
Iets waar ik natuurlijk erg blij mee ben.


De wandeling is één van de routes uit de wandelgids 'Twaalf Twentse Tochten' die in het voorjaar 2014 op de markt gekomen is.
De routebeschrijving is te vinden op dit weblog maar ook op de site van de WandelzoekPagina. Daar kan ook een prachtige wandelkaart gratis gedownload worden.


De route loopt door gebieden van het Landschap Overijssel


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...